Darmowa dostawa od 50,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Hurtownia RTVAGD i zabawek Dropshipping

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszym Klientom, udostępniliśmy ofertę dropshipping, gdzie po naszej stronie pozostałe wykonanie usługi spakowania paczki i wysłana do Państwa Klienta, pomijając szereg niezbędnych oraz kosztownych operacji wysyłki towaru do Państwa. Oferta dropshippingowa jest systematycznie aktualizowana oraz sprawnie przeprowadzana. Bez problemu mogą się Państwo połączyć z naszą ofertą w przeciągu 2 minut. Jesteśmy połączeni z wieloma sklepami oraz systemami ERP/CRM.

 

Aby rozpocząć z nami owocną współpracę wystarczy zarejestrować się jako hurtownik i otrzymać status aktywnego hurtownika po pozytywnej weryfikacji. Zrobimy to TUTAJ. Standardowy czas na otrzymanie wniosku to około 24 godziny. Jeżeli chcą Państwo przyśpieszyć weryfikację wniosku, prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny z naszą infolinią. 

Gdy już otrzymają Państwo informację na skrzynkę pocztową o zaakceptowanym wniosku przyjęcia hurtownika, możemy rozpocząć współpracę. Poniższe informacje są niezbędne do sprawnej współpracy i prosimy o uważne przeczytanie i zrozumienie treści.

 

Do 1 wysyłki przyjmujemy tylko i wyłącznie 1 złożone zamówienie. W momencie kiedy złożą Państwa 1 zamówienie na kilka produktów, gdzie każdy produkt jest przeznaczony do innego Klienta, paczka nie zostanie wysłana a koszty zostaną zwrócone. Poniżej kilka przykładów:

  • 1 zamówienie przypada na 1 klienta oraz 1 etykietę
  • 5 zamówień przypada na 5 klientów oraz 5 etykiet - każde zamówienie niestety ale musi zostać złożone osobno

W przypadku współpracy dropshipping mamy 2 możliwości wysyłki towaru, na etykiecie naszej oraz na etykiecie Państwa. Do każdego zamówienia w przypadku wysyłki na Państwa etykiecie, pojawia się dopłata w wysokości 2,90 zł brutto Jest to koszt operacji pakowania. Dokładamy wszelkich starań do zabezpieczenia paczki aby uniknąć nieprzyjemności.

Na chwilę obecną Obsługujemy aktualnie kilku kurierów, poniżej lista wraz z cennikiem:

  • Kurier DPD - 17,90 -> Nasza etykieta / 0 złotych od kwoty 1000 złotych
  • Kurier FEDEX - 15,90 -> Nasza etykieta / 0 złotych od kwoty 1000 złotych
  • Kurier Pocztex - 17,90 -> Nasza etykieta / 0 złotych od kwoty 1000 złotych
  • Kurier InPost - 16,90 -> Nasza etykieta
  • Paczkomaty InPost - 16,90 -> Nasza etykieta  -> Wszystkie rozmiary A B C
  • Poczta Polska doręczenie do automatu lub punktu - 14,90 -> Nasza etykieta
  • ORLEN Paczka -> 12,90  -> Nasza etykieta
  • Kurier POCZTEX Pobranie -> 2,90 zł brutto -> Państwa etykieta
  • Kurier POCZTEX -> 2,90 zł brutto -> Państwa etykieta
  • Poczta Polska doręczenie do automatu lub punktu  -> 2,90 zł brutto -> Państwa etykieta
  • ORLEN Paczka -> 2,90 zł brutto -> Państwa etykieta
  • Allegro One Box (KURIER UPS) -> 2,90 zł brutto -> Państwa etykieta  -> Wszystkie rozmiary S M L
  • Allegro Paczkomaty InPost -> 2,90 zł brutto -> Państwa etykieta  -> Wszystkie rozmiary A B C
  • Allegro Kurier InPost -> 2,90 zł brutto -> Państwa etykieta
  • Allegro Kurier DPD Pobranie -> 2,90 zł brutto -> Państwa etykieta ( jest to forma Allegro Kurier DPD )
  • Allegro Kurier DPD -> 2,90 zł brutto -> Państwa etykieta
  • Odbiór osobisty ->0 złotych od kwoty 1000 złotych  lub 15 zł do kwoty 999,99 złotych

 

 


Podczas wybierania formy wysyłki prosimy o poprawne wybieranie metody dostawy, ponieważ paczka może zostać wstrzymana. A czas rozwiązania sprawy może potrwać nawet do 14 dni roboczych.


Paczki są wysyłane tego samego dnia, jeżeli zamówienie zostanie złożone oraz opłacone do godziny 13:00 od poniedziałku do piątku*. W przeciwnym razie, paczka zostanie wysłana następnego dnia roboczego. Jednak aby paczka była wysłana natychmiastowo, wymagamy spełnienia kilku warunków, które są niezbędne do szybkiej wysyłki takich jak:

  • Zamówienie zostało złożone oraz opłacone do godziny 13:00 ( w przypadku firmy posiadającej kredyt kupiecki wystarczy złożenie zamówienia )
  • Etykieta w formacie A6 wysyłana w załączniku podczas składania zamówienia w przypadku Państwa etykiety ( zdjęcie z informacją, w którym miejscu dołączamy załączniki znajdziemy poniżej )

*więcej na stronie -> https://pronice.pl/pl/cms/czas-wysylki-dropshipping-51

  • Poprawne wybranie formy wysyłki

Są to trzy główne składniki, które wymagamy aby paczki były wysyłane natychmiastowo oraz sprawnie. W przypadku niestosowania się do powyższych informacji, wysyłka zostanie opóźniona.

ProNice nie opowiada za błędne nadawanie gabarytów znajdujących się na Państwa etykietach, dlatego też zalecamy w przypadku InPost paczkomat o gabaryty C a w przypadku wysyłki kurierem o wagę minimalnie + 5kg. Pozwoli to uniknąć nieprzyjemności.

Jeżeli podczas składania zamówienia, zapomną Państwo o dodaniu etykiety, prosimy o wysłanie wiadomości na naszą skrzynkę pocztową, gdzie w tytule wiadomości znajdziemy nr zamówienia dla sprawnego wyszukania etykiety.

W przypadku, kiedy pomylą Państwo towar a paczka z naszej strony jeszcze nie została wysłana, prosimy o bezpośredni i niezwłoczny kontakt telefoniczny z naszą obsługą Klienta lub przypisanym opiekunem.

Posiadamy wiele towarów, które są w kilku dostępnych kolorach pod jedną ofertą. W przypadku wybrania danego koloru, prosimy o podanie informacji w polu komentarz podczas składania zamówienia. W przypadku, kiedy podadzą Państwo kolor produktu do wysyłki a magazyn nie będzie posiadał wybranego przez Państwa koloru, w tym momencie kolor jest wysłany losowo.

Poniżej znajdziemy najczęściej zadawane pytania dotyczące współpracy dropshipping.

  • Czy XML jest darmowy ?

    Z uwagi na liczne zainteresowanie naszą ofertą, XML jest udostępniany odpłatnie. Chcemy zachować najwyższe standardy współpracy z Wami, dlatego też cena za XML wynosi 199 złotych brutto jednorazowo. Jeżeli w przeciągu 3 miesięcy od momentu udostępnienia pliku, nie złożą Państwo żadnego zamówienia, plik XML wygasa.
  • Gdzie znajdziemy plik XML ?

    Udostępniamy linki XML z którego mają Państwo możliwość pobrania wszystkich niezbędnych elementów do rozpoczęcia sprzedaży. Link do pliku XML znajdziemy TUTAJ.

 

  • Czy podane ceny w pliku XML są cenami brutto czy netto ?

    Ceny podane w pliku są cenami brutto po rabatach jakie są przypisane do Państwa konta.

 

  • Kiedy i jak udostępniamy plik XML ?

    W momencie akceptacji wniosku oraz opłaceniu pliku XML, otrzymają Państwo wiadomość na skrzynkę pocztową z niezbędną zawartością dotyczącą XML. Znajdziemy tam dwa linki z dwoma plikami.
    Plik nr 1 jest to link do XML pliku Full - plik full zawiera informacje takie jak ( zdjęcia / opisy / stany / ceny / parametry / kategorie )
    Plik nr 2 jest to link do XML pliku Light - plik Light zawiera informacje takie jak ( stany / ceny )

 

  • Jak często są aktualizowane pliki XML ?

    Plik Light jest aktualizowany co 5 minut. Pozwala nam to na jak największe unikanie błędów. Natomiast plik Full jest aktualizowany raz na dobę.

 

  • Czy obsługujemy wysyłkę paczkomatów Allegro Smart oraz kurierów Allegro Smart na Państwa etykietach ?

    Oczywiście że tak, jest to spory czynnik jaki pozwala nam na szeroką sprzedaż produktów. Usługi jakie na chwilę obecną udostępniamy przy wysyłce zamówienie Smart na Twojej etykiecie to InPost Paczkomaty Smart / Kurier DPD Smart / Kurier Pobranie DPD Smart.

 

  • Czy obsługujemy zamówienia za pobraniem ?

    Oczywiście że tak. Jeżeli Twój klient złożył zamówienie za pobraniem, W tym przypadku rozliczenie odbywa się między Tobą a twoim Klientem. Pobranie do Twojego Klienta wysyłamy tylko na Twojej etykiecie a zamówienie u nas musi zostać opłacone z góry. Nie obsługujemy pobrań bez wniesienia opłaty z góry w naszym systemie.

 


 W momencie, kiedy wybiorą Państwo oraz opłacą inną formę wysyłki względem dostarczoną do nas etykietą nadawczą. Zamówienie może zostać niezrealizowane oraz wstrzymane do momentu wyjaśnienia. Czas wyjaśnienia może trwać do 14 dni roboczych.


 

  • Czy muszę wysyłać potwierdzenia z płatności i jak wygląda opłata za zamówienia?

    Nie, nie ma takiej potrzeby, ponieważ posiadamy integrację z Przelewy24, które pozwalają nam na automatycznie księgowanie płatności w systemie.
    Zalecamy używania tej opcji płatności, jeżeli chcemy aby paczka była wysyłana natychmiastowo.
    Przy opłacaniu zamówień hurtowych, prosimy o wybierani opcji płatności przelewem tradycyjnym.

 

  •  Czy wysyłamy za granicę ?

    Niestety nie wysyłamy. Na chwile obecną wysyłka za granicę jest przeznaczona tylko dla dużych hurtowników.

 

  • Czy towar posiadamy na własnym magazynie i jaki jest czas dostawy ?

    Proponowaną ofertę posiadamy na własnych magazynach co pozwala nam na natychmiastową wysyłkę. Jeżeli zamówienie złożymy i opłacimy do godziny 13:30 przy wyborze formy płatności Przelewy24, paczka zostanie wysłana tego samego dnia roboczego. Zamówienia złożone po godzinie 13:30 są wysyłane kolejnego dnia roboczego. Bywają dni, kiedy nie jesteśmy w stanie wysyłać paczek tego samego dnia. Są to najczęściej zbliżające się dni Świąteczne. W tym momencie paczka jest wysyłana kolejnego dnia roboczego.

 

  • Czy przyjmujemy zwroty oraz jak wygląda procedura zwrotów ?

    Bezpośrednio nie przyjmujemy wszystkich zwrotów.. Bywają wyjątki iż zwrot zostanie przyjęty. Jest to kwestia indywidualna. Przyjmowane zwroty są w momencie kiedy produkt został nienaruszony i jest fabrycznie i oryginalnie zapakowany. Jeżeli taki produkt trafił do Państwa to prosimy o bezpośredni kontakt z nami. Za zwrot ProNice nie ponosi kosztów.

 

  • Jakie są warunki zwrotu?

Prosimy, aby w warunkach zwrotu na Allegro / stronie swojego sklepu podawać WŁASNY ADRES DO ODSYŁKI TOWARU - NIE NASZ! Jeżeli adres nie zostanie zmieniony, Klient odeśle towar, a Państwo nie skontaktują się z nami w tej sprawie- zwrot nie będzie przyjmowany, a towar trzeba będzie odebrać na własny koszt.

 

WAŻNE! Każdy zwrot towaru do hurtowni może zostać dokonany tylko i wyłącznie na podstawie ważnego pozwolenia na zwrot. Zezwolenie może zostać udzielone telefonicznie lub mailowo przez pracownika hurtowni. Powiadomienie mailowe wysyłane jest automatyczne. Nie jest więc równoznaczne z akceptacją hurtowni.

 

INFORMACJA DLA HURTOWNIKÓW:

Każdy zwrot zamówień hurtowych musi być uzgadniany z opiekunem handlowym. 

Jeżeli hurtownik będzie chciał wykonać zwrot to potrącane zostanie 20% wartości zwrotu.

 

 

  • Procedura reklamacji oraz gwarancji towaru ?

    Procedura wygląda bardzo prosto i intuicyjnie. Sprawę załatwiamy "od ręki". Jeżeli reklamacja czy też gwarancja towaru zostanie uznana, towar zostaje wymieniony na nowy ( jeżeli jeszcze posiadamy dany towar na stanie )  lub następuje zwrot środków. Przy odmowie reklamacji lub gwarancji produkt jest zwracany od Klienta końcowego lub hurtownika ( Państwa) a koszt wysyłek ponosi hurtownik

 

  • Czy do paczek dołączamy ulotki, reklamy, banery itp.
Nie. W paczce znajduje się tylko produkt lub produkt zamówione przez Państwa wraz z zabezpieczeniem, które nie jest sygnowane logami.

  • Czy cennik produktów jest stały ?

Cennik jest uzależniony od aktualnych dostaw. Jeżeli kolejna dostawa w zakupie była tańsza, to cena produktu jest niższa. Natomiast jeżeli dostawa była droższa od poprzedniej to cena produktu wzrasta o wysokość % wartości wzrostu dostawy.

  • Czy udzielamy rabatów w sprzedaży dropshipping ?

Tak. Udzielamy rabatów na nasz asortyment dla Klientów. Rabaty są uzależnione od marek, produktów oraz od efektywnej historii współpracy.

  • Czy udzielamy terminów kupieckich ?

Tak. Limity kupieckie, są przydzielane po min. 3 opłaconych fv na łączoną kwotę 10 tyś złotych netto. Wielkość oraz termin jest ustalany indywidualnie z Klientem. 

 

  • Czy występują u nas regularne dostawy towarów ?

Oczywiście że tak. Operując tak dużą ofertą i współpracując z wieloma hurtownikami wraz z utrzymywaniem sprzedaży detalicznej, która generuje kilkaset zamówień dziennie, jesteśmy zobowiązani do utrzymywania wysokich stanów magazynowych towarów oraz otrzymywania systematycznych dostaw.

  • Czy posiadamy platformę B2B do składania zamówień ?

Tak. Każdy Klient dropshipping'owy, otrzymuje dostęp do prostego a zarazem intuicyjnego i rozbudowanego panelu B2B. W tym panelu bez problemu znajdziemy produkt, zobaczymy cenę po rabacie oraz przed rabatem, dodamy do koszyka, dodamy etykietę listu przewozowego, napiszemy komentarz, uzupełnimy dane i zamawiamy.

  • Jakie ceny w panelu B2B są widoczne ?


W panelu B2B naszej hurtowni zabawek są widoczne ceny netto.

  • Czy oferowane przez nas produkty posiadamy na magazynach ? 
Tak. Produkty oferowane znajdują się na naszych magazynach. Może pojawić się problem iż zakupiony przez Państwa towar już jest fizycznie niedostępny a nadal widnieje w systemie z możliwością zamówienia. Staramy się unikać takich problemów jednak taka możliwość istnieje. Co w tym wypadku ? Przy takiej okoliczności informujemy klienta iż danego towaru nie posiadamy i musimy dokonać zwrotu środków. Taka sytuacja może się pojawić przez błąd systemowy lub błędną aktualizację stanów.
  • Czy wystawiamy FV oraz faktury zbiorcze ?

Faktura zbiorcza jest wystawiana tylko i wyłącznie dla Klientów, którzy mają przyznany limit kupiecki. W przeciwnym razie, wystawiana jest FV za każdym razem, kiedy zostanie u nas złożone i opłacone zamówienie.

  • Czy współpracujemy z osobami bez firmy ?

Niestety, jednak nasza polityka nie pozwala nam na taką współpracę. Aby rozpocząć z nami współpracę, wymagamy aby firma była aktywna.

 

  • Czy wystawiamy faktury VAT ?

Tak. Pracujemy tylko na FV elektronicznych. Na prośbę Hurtownika istnieje możliwość wystawienie FV pisemnej.

 

  • Co dalej gdy otrzymam dostęp do konta oraz rabaty ?

Pozostaje nam rozpocząć owocną oraz długotrwałą współpracę. Otrzymają Państwo kontakt do opiekuna handlowego, który będzie z Państwem w stałym kontakcie.

 

 

Zachęcamy do zapisywania się na Newsletter. Nie wysyłamy spamów a tylko najważniejsze oraz niezbędne informacje do sprawnej pracy. Znajdziemy tam między innymi nowe dostawy towarów, wyprzedaże, reklamy produktów z terminami czy też zmiany w regulaminach.

 

 

Owocnej oraz udanej sprzedaży życzy zespół ProNice.

Zaufane Opinie IdoSell
4.89 / 5.00 521 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-18
Polecam. Dobry kontakt z obsługą, szybka reakcja na lekko uszkodzoną paczkę w transporcie.
2024-03-07
Super sprawjie

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel