Darmowa dostawa od 149,90 zł

Dropshipping Base Connect

 

🔗 Integracja z Base Connect – Warunki Współpracy z Hurtownią ProNice

Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzacie Państwo naszą firmę. Poniżej przedstawiamy aktualne zasady współpracy przy integracji z systemem Base Connect.

📝 Rejestracja Hurtownika

Nowych klientów prosimy o wypełnienie formularza:
👉 Formularz rejestracyjny hurtownika

📩 Koniecznie wyraź zgodę na nasz newsletter :) – nie wysyłamy spamu. Staramy się nie nadużywać czasu naszych partnerów i dostarczamy tylko istotne treści:

  • 📦 terminy dostaw,

  • 📣 zmiany w warunkach współpracy,

  • 💥 promocje i oferty specjalne.

✅ Po rejestracji otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Aktywacja konta może potrwać od kilku godzin do 24h (w zależności od obciążenia systemu).

✉️ Błąd przy rejestracji? Chcesz zaktualizować dane? Napisz do nas: drop@pronice.pl

Dla obecnych Klientów rejestracja nie jest wymagana – rabaty są przypisane automatycznie.

 

💳 Realizacja Zamówień z Base Connect

  • Zamówienie należy opłacić w panelu klienta – zamówienia nieopłacone nie będą realizowane.

  • Każde zamówienie musi zawierać etykietę wysyłkową. Brak etykiety oznacza brak realizacji.

📦 Wysyłka na Etykiecie Klienta

Opłata za realizację zamówienia na etykiecie Klienta wynosi 4,90 zł brutto.
Zamówienia bez przesłanej etykiety wysyłkowej nie są realizowane.

🔹 Aby zlecenie mogło zostać zrealizowane, etykieta musi zostać przesłana do nas automatycznie przez system Base Connect w momencie składania zamówienia.

ProNice nie ponosi odpowiedzialności za błędne określenie gabarytów lub wagi na Państwa etykietach.

W cenie realizacji zamówienia zawarte są: kompletacja, pakowanie, materiały do wysyłki, praca magazyniera oraz czas operacyjny.

💲 Ceny w Base Connect

  • Ceny przy naszych produktach są cenami brutto i po przypisanym rabacie.

⏰ Terminy Wysyłki (Cutoffy)

Towar wysyłamy w 95% przypadków tego samego dnia roboczego. Gwarantujemy wysyłkę tego samego dnia dla zamówień opłaconych do godziny granicznej (cutoff):

Kurier / UsługaGodzina graniczna
Allegro One13:00
DPD Kurier / Pickup13:00
InPost Kurier / Paczkomaty13:00
Orlen Paczka12:00
DHL10:00
UPS13:00

Zamówienia opłacone do podanej godziny zostaną wysłane tego samego dnia.

🔄 Obsługa Zwrotów

  • Zwrot możliwy tylko po wcześniejszej akceptacji mailowej lub telefonicznej.
  • Każdy zwrot, który zostanie przesłany na nasz adres, a na etykiecie zwrotnej pojawią się nasze danebędzie wiązał się z dodatkową opłatą w wysokości 19,90 zł netto za rozpatrzenie zwrotu pojedynczego produktu.

  • Towar musi być nowy, oryginalnie zapakowany i nienaruszony.
  • Towar do zwrotu musi być w stanie nowym i kompletnie nienaruszonym. W przeciwnym razie, doliczona zostanie opłata w wysokości 100 zł netto za utrudnienia i wprowadzanie w błąd a towar zostanie odesłany, bez możliwości odbioru przez nas.

  • WAŻNE: W warunkach zwrotów na Allegro/stronie sklepu należy podać własny adres zwrotny, a nie adres hurtowni.

❓ Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)

Czy realizujecie wysyłki za pobraniem?

Tak. Wysyłka za pobraniem możliwa wyłącznie na etykiecie Klienta, po wcześniejszym opłaceniu zamówienia u nas. Rozliczenie pobrania następuje bezpośrednio między Tobą a Twoim Klientem.

Czy muszę przesyłać potwierdzenie płatności?

Nie. Dzięki integracji z iMoje płatności są księgowane automatycznie. Polecamy tę metodę dla szybszej wysyłki.

Jeśli zamówienie jest realizowane przez przelew tradycyjny to należy przesłać potwierdzenie przelewu na adres mailowy: kontakt@pronice.pl

Czy mogę sprzedawać produkty w systemie SMART na Allegro ?

Dzięki własnym etykietom przesyłanym przez Base Connect możesz sprzedawać swoje produkty w systemie SMART na Allegro.

Czy realizujecie wysyłki za granicę?

Nie. Obecnie wysyłki zagraniczne są dostępne wyłącznie dla dużych hurtowników.

Czy produkty są dostępne na magazynie?

Tak – wszystkie oferowane produkty znajdują się na naszym magazynie. Zamówienia opłacone do godziny 14:30 (iMoje) wysyłamy tego samego dnia roboczego.


🎁 Współpraca Hurtowa z ProNice 

✅ Darmowa dostawa
✅ Atrakcyjniejsze ceny
✅ Dodatkowe promocje
✅ Własny opiekun handlowy

Aktualne warunki współpracy hurtowej  <-- sprawdź

📬 Kontakt i Wsparcie

Wszystkie sprawy związane z obsługą dropshippingu w hurtowni ProNice prosimy kierować na nowy, dedykowany adres e-mail:

📩 drop@pronice.pl

Pod ten adres można przesyłać wszelkie zapytania dotyczące:

·         integracji i współpracy w modelu dropshipping,

·         realizacji i statusu zamówień,

·         faktur i rozliczeń,

·         kwestii technicznych (etykiety, Base Connect itp.).

Dzięki temu usprawniamy komunikację i skracamy czas odpowiedzi – każdy e-mail trafi bezpośrednio do zespołu zajmującego się obsługą dropshippingową.

Dziękujemy za współpracę i życzymy udanych zakupów!
Team ProNice

Prawdziwe opinie klientów
4.9 / 5.0 625 opinii
pixel