Darmowa dostawa od 50,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
2024-05-13

Podsumowanie zasad współpracy DropShipping

Warunki współpracy DROPSHIPPING


ProNice to dynamicznie rozwijająca się hurtownia Zabawek i RTV AGD, która wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów uruchomiła współpracę dropshippingową. W dropshippingu to my odpowiadamy za wykonanie usługi spakowania paczki i wysłana do Państwa Klienta, pomijając szereg niezbędnych oraz kosztownych operacji wysyłki towaru do Państwa. Oferta dropshippingowa jest systematycznie aktualizowana oraz sprawnie przeprowadzana. Bez problemu mogą się Państwo połączyć z naszą ofertą w przeciągu 2 minut. Jesteśmy połączeni z wieloma sklepami oraz systemami ERP/CRM.

  

1. ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY

Aby rozpocząć z nami owocną współpracę wystarczy zarejestrować się, jako hurtownik i otrzymać status aktywnego hurtownika po pozytywnej weryfikacji. Zrobimy to TUTAJ Rejestracja konta . Standardowy czas na otrzymanie wniosku to około 24 godziny. Jeżeli chcą Państwo przyspieszyć weryfikację wniosku, prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny z naszą infolinią pod numerem 691381746 lub mailowo kontakt@pronice.pl.

  • Zakup plików XML

Gdy już otrzymają Państwo informację na skrzynkę pocztową o zaakceptowanym wniosku przyjęcia hurtownika, należy wykupić integrację XML - https://pronice.pl/pl/products/integracja-plik-xml-csv-dla-hurtownikow-9246?query_id=3 za kwotę 9,90 zł brutto.
W plikach znajdują się zdjęcia / opisy / stany / ceny / parametry / kategorie . Otrzymują Państwa dwa pliki: Light i Full. Opłata za pliki XML jest opłatą jednorazową.

Więcej informacji dotyczących integracji znajdą Państwo klikając w poniższe linki:


 

2. WYSYŁKA

Do 1 wysyłki przyjmujemy tylko i wyłącznie 1 złożone zamówienie. W momencie kiedy złożą Państwa 1 zamówienie na kilka produktów, gdzie każdy produkt jest przeznaczony do innego Klienta, paczka nie zostanie wysłana a koszty zostaną zwrócone. Poniżej kilka przykładów:

  • 1 zamówienie przypada na 1 klienta oraz 1 etykietę lub więcej etykiet w zależności od ilości produktów
  • 5 zamówień przypada na 5 klientów oraz 5 etykiet lub więcej etykiet w zależności od ilości produktów - każde zamówienie niestety ale musi zostać złożone osobno

I tak analogicznie do pozostałych zamówień.

W przypadku współpracy dropshipping mamy 2 możliwości wysyłki towaru: na naszej etykiecie oraz na Państwa etykiecie.

  • Jeżeli podczas składania zamówienia, zapomną Państwo o dodaniu etykiety, prosimy o wysłanie wiadomości na naszą skrzynkę pocztową, gdzie w tytule wiadomości znajdziemy nr zamówienia dla sprawnego wyszukania etykiety.
  • W przypadku, kiedy pomylą Państwo towar a paczka z naszej strony jeszcze nie została wysłana, prosimy o bezpośredni i niezwłoczny kontakt telefoniczny z naszą obsługą Klienta lub przypisanym opiekunem.

 

3. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

Po poprawnym złożeniu i opłaceniu zamówienia realizujemy wysyłkę. Nie dołączymy do paczek banerów, ulotek, reklam. W paczce znajduje się tylko produkt lub produkt zamówione przez Państwa wraz z zabezpieczeniem (folia bąbelkowa, karton), które nie jest sygnowane logami. Do paczek nie wkładamy również faktur. Dokument ten jest wysyłany w formie elektronicznej na podanego podczas rejestracji maila. My rozliczamy się z Tobą, a Ty ze swoim Klientem.

  • Produkty oferowane znajdują się na naszych magazynach stąd czas realizacji zamówień wynosi 1 dzień roboczy. Może pojawić się problem iż zakupiony przez Państwa towar już jest fizycznie niedostępny a nadal widnieje w systemie z możliwością zamówienia. Staramy się unikać takich problemów jednak taka możliwość istnieje. Co w tym wypadku ? Przy takiej okoliczności informujemy klienta iż danego towaru nie posiadamy i musimy dokonać zwrotu środków. Taka sytuacja może się pojawić przez błąd systemowy lub błędną aktualizację stanów.
  • Mamy podpisane umowy z wszystkimi przewoźnikami stąd nie ma potrzeby składania dodatkowych zleceń odbioru przez Państwa. Paczki odbierane są codziennie, nawet kilka razy w ciągu dnia stąd statusy śledzenia paczek mogą się zmieniać o różnych godzinach.

 

4. FORMA WYSYŁKI

Na chwilę obecną obsługujemy kilku kurierów, poniżej lista wraz z cennikiem:
Wysyłka na naszej etykiecie:

  • Kurier DPD - 17,90 zł
  • Kurier FEDEX - 15,90 zł
  • Kurier Pocztex - 17,90 zł
  • Kurier InPost - 16,90 zł
  • Paczkomaty InPost - 16,90 zł -> Wszystkie rozmiary A B C
  • Poczta Polska doręczenie do automatu lub punktu - 14,90 zł - wycofujemy
  • ORLEN Paczka -> 12,90 zł
  • Paleta Geis -> 150 zł

Wysyłka na Waszej etykiecie (dodatkowy koszt 2,90 zł -więcej w punkcie 5.)

  • Kurier POCZTEX Pobranie
  • Kurier POCZTEX
  • Poczta Polska doręczenie do automatu lub punktu
  • ORLEN Paczka
  • Allegro One Box (KURIER UPS) -> Wszystkie rozmiary S M L
  • Allegro Paczkomaty InPost -> Wszystkie rozmiary A B C
  • Allegro Kurier InPost
  • Allegro Kurier DPD Pobranie -> ( jest to forma Allegro Kurier DPD )
  • Allegro Kurier DPD

 

5. OPŁATA ZA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

Darmowa wysyłka jest od kwoty 50 zł brutto w dropie. Do kwoty 49.99 zł brutto dopłata 2,90zł brutto.


Dopłata dotyczy tylko i wyłącznie zamówień, gdzie Klient dołącza własną etykietę kurierską, gdzie koszt kuriera jest ponoszony przez Klienta -> firma ProNice odpowiada tylko za wysyłkę do Klienta końcowego. Jeżeli jest wysyłka na naszej etykiecie, płacicie za dostawę wg stawek podanych w punkcie 4 -wysyłka na naszej etykiecie.


Jeżeli mają Państwo wysyłkę na własnej etykiecie - powyżej 50 zł brutto - nie dopłacacie nic więcej - płatność tylko za produkt.

Jeżeli wysyłacie na własnej etykiecie - poniżej 50 zł brutto - jest dopłata 2,90 zł brutto
Więcej -> https://pronice.pl/pl/news/uwaga-wysylka-bez-doplat-od-50-zl-brutto-ponizej-tej-kwoty-doplata-2-90-zl-zmiany-od-18-02-2024-r-1707745721


 

6. GODZINY GRANICZNE WYSYŁEK

Aby zamówienie wyjechało tego samego dnia, musi być złożone do maksymalnej godziny wskazanej dla danego przewoźnika:

  • InPost oraz DPD - do 15:30
  • Pozostali kurierzy - do 13:00


*Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych.


 

7. ZWROTY I REKLAMACJE - zamówienia detaliczne i dropshippingowe.

  • Zwroty:

Przyjmujemy zwroty, ale do 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania paczki. Zwroty są przyjmowane tylko wtedy, gdy są w kompletnie nienaruszonym stanie. Opakowanie jest fabrycznie zamknięte i nigdy nie otwierane oraz bez przetarć czy też braków.

Jeżeli trafi do nas zwrot, który nie będzie zgodny z zasadami przyjęcia ( patrz powyżej ), produkt zostanie odesłany na Państwa koszt.

W przypadku "wymuszenia" wysłania zwrotu, który nie jest zgodny z powyższymi zasadami, zostanie naliczona dodatkowa oplata w wysokości 100 zł + koszt odesłania paczki + 6 zł netto za przebieg przyjęcia zwrotu.


Prosimy, aby w warunkach zwrotu na Allegro / stronie swojego sklepu podawać WŁASNY ADRES DO ODSYŁKI TOWARU - NIE NASZ! Jeżeli adres nie zostanie zmieniony, Klient odeśle towar, a Państwo nie skontaktują się z nami w tej sprawie- zwrot nie będzie przyjmowany, a towar trzeba będzie odebrać na własny koszt.


WAŻNE! Każdy zwrot towaru do hurtowni może zostać dokonany tylko i wyłącznie na podstawie ważnego pozwolenia na zwrot. Zezwolenie może zostać udzielone telefonicznie lub mailowo przez pracownika hurtowni. Powiadomienie mailowe wysyłane jest automatyczne. Nie jest więc równoznaczne z akceptacją hurtowni.

Więcej - > https://pronice.pl/pl/news/zwroty-zamowienia-detaliczne-dropshippingowe-1707746330

  • Reklamacje:

Procedura wygląda bardzo prosto i intuicyjnie. Sprawę załatwiamy "od ręki". Jeżeli reklamacja czy też gwarancja towaru zostanie uznana, towar zostaje wymieniony na nowy ( jeżeli jeszcze posiadamy dany towar na stanie ) lub następuje zwrot środków. Przy odmowie reklamacji lub gwarancji produkt jest zwracany od Klienta końcowego lub hurtownika (Państwa) a koszt wysyłek ponosi hurtownik.


 

8. FAKTURY ZBIORCZE

Wystawiamy faktury zbiorcze tygodniowe lub miesięczne. Należy wcześniej skontaktować się z nami mailowo i poprosić o uruchomienie tychże faktur na swoim koncie. Jeżeli dany Klient nie ma lub nie chce mieć faktur zbiorczych, to do zamówienia wystawiana jest każdorazowo faktura.


 

9. CENNIKI I RABATY

Udzielamy rabatów na nasz asortyment. Rabaty są uzależnione od marek, produktów oraz od efektywnej historii współpracy. Cennik jest uzależniony od aktualnych dostaw. Jeżeli kolejna dostawa w zakupie była tańsza, to cena
produktu jest niższa. Natomiast jeżeli dostawa była droższa od poprzedniej to cena produktu wzrasta o wysokość % wartości wzrostu dostawy.

 

Zachęcamy do zapisywania się na Newsletter. Nie wysyłamy spamów a tylko najważniejsze oraz niezbędne informacje do sprawnej pracy. Znajdziemy tam między innymi nowe dostawy towarów, wyprzedaże, reklamy produktów z terminami czy też zmiany w regulaminach.

Zachęcamy również do sprawdzania naszych aktualności gdzie informujemy Was o nowych dostawach oraz planowanych zmianach.
Owocnej oraz udanej sprzedaży życzy zespół ProNice

Zaufane Opinie IdoSell
4.90 / 5.00 546 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-04-18
Bardzo szybka dostawa i świetna obsługa.
2024-04-02
Profesjonalna realizacja zamówienia.
pixel